درب ضد سرقت

صفحه اصلی / مقالات / مشخصات فنی درب ضد سرقت

درب ضد سرقت سوداد  با سعي و تلاش شبانه روزي مهندسين و پرسنل متخصص و مجرب خود توانست در ضمن ارتقا کمي و کيفي به بزرگترين توليد کننده درب ضد سرقت در ايران تبديل گردد. در حال حاضر شرکت سوداد (بوان سابق ) با داشتن بيش از 2000 عامل فروش در سطح کشور بخش عمده اي از نياز کشور را در زمينه درب ضد سرقت تامين مي نمايد. لازم به ذکر است که شرکت سوداد ( بوان سابق ) محصولات خود را به کشور هاي عربستان، عراق، افغانستان، ارمنستان، تاجيکستان و آذربايجان صادر مي نمايد.

برای رفاه شما مشتریان گرامی و برای اینکه سرعت تصمیم گیری شما را بالا ببریم در ذیل توضیحات کاملی از مشخصات فنی درب ضد سرقت داده شده است:

درب ضد سرقت نسبت به درب های عادی از مقاومت بیشتری برخوردار است و از لحاظ دوام و استحکام بسیار بالاتر است .در درب ضد سرقت معمولا داخل لنگه در، یک ورق فلزی بسیار مقاوم دارد که عملا احتمال هر گونه نفوذ با هر نوع وسیله ای را غیرممکن می کند و در صورت ممکن کردن با نهایت تاخیر روبه رو می کند. قفل ها و یراق آلاتی که در این درب ها به کار می روند با درب های معمولی بسیار متفاوت اند و از نوع گاوصندوقی هستند، به این معنی که از دو یا سه قفل برای متصل کردن لنگه درب به چهارچوب استفاده می کنند. در قسمت داخلی تر عایق های صوتی به هر دو طرف درب اضافه شده اند و در انتها هم از سنگ پشم نسوز هم برای ضد حریق کردن قسمت بیرونی درب استفاده شده است. رویه این درب ها هم معمولا MDF طرح دار، ساده و برجسته است که ضخامت های ۸ تا ۱۴ میلیمتری دارند و این روکش هایMDF به صورت رنگ یا روکشPVC قابل نصب هستند.

 

gplus Twitter

  • درج شده در تاریخ : 2895 روز پیش